Odesel mi disk.

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pátek Červenec 18 13:02:03 CEST 2008

V patek jsem vypnul pocitac a v pondeli uz nesel zapnout,
akorat z nej sel smrad.
Ted jsme zkusili pripojit disk k jinemu pocitaci a videli jsme
ze smrad a kour jde ze soucastky v rohu desky elektroniky.

http://sweb.cz/ing.kotlaba/ChybaDisku.JPG

Muze byt spravna moje domnenka, ze soucastka je elektrolyticky
kondenzator (vzhledem k tomu ze jeden vyvod jde pod sroubek,
mohl by to byt filtracni mezi napajecim napetim a kostrou), ze by
se dal odpajet, misto nej pripajet nejaky jiny a chyba by mohla
byt odstranena?

Nevite nekdo, co by to mohlo byt za kondenzator, resp. nemate
nekdo po ruce stejny disk kde by na tehle soucastce bylo
c(hacek)itelne oznaceni?