Jaky JTAG

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červenec 17 15:19:57 CEST 2008

JTAG do USB (docasne za 798Kc), ktery Ti Pepa Hanzal nabizi, je
kompatibilni s http://www.amontec.com/jtagkey-tiny.shtml .
Pracuje s OpenOCD a beha do plnych 6MHz, ktere umoznuje pouzity FT2232 a
spolehlivy je take, protoze ho mam prvne sam na stole a druhak jsem ho
navrhl, takze pokud bude neco spatne, mas po ruce i za ty drobne vinika ;).

--
Jiri Bezstarosti