USB kluc, 2-4GB, kde kupit 60ks?

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Čtvrtek Červenec 17 08:25:26 CEST 2008

Ja mam flashku od jednej nejmenovane firmy, kterou jsem dostal pri
skoleni. Je na ni cast "ROM" cca 120Mb, kde je cela pekne udelana
prezentace. Tenghle kousek nejde smazat a v PC se tvari jako CD/DVD ROM
a zbytek je volny ( 900 MB)  sice tam byly nejaké videosoubory , ale sly
smazat.
Zajimalo by me , jak to je udelane.