USB kluc, 2-4GB, kde kupit 60ks?

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Středa Červenec 16 23:05:13 CEST 2008

Nedavno som dostal data na takomto USB kluci na akcii jednej nemenovanej firmy.
Kluc mali z oboch stran polepeny tou vypuklou silikonovou nalepkou s logom (neviem
ako sa ta lepka presne vola). Vysledok bol vcelku prijemny.
ftp://ftp.printtrade.sk/para/vypredaj/usbkluc.jpg
to len pre inspiraciu.
IK

bh> viem ze to nie je velke mnozstvo, ale je to mnozstvo ktore sa nekupuje v
bh> miestnej drogerii. Preto som sa pytal. Skusim cez vikend nejak premyslet
bh> ako by som to chcel mat zabalene...
bh> b.