Re: Porad kondenzatory tentokrat varikapy

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Úterý Červenec 15 23:29:41 CEST 2008

Nebudou varikapy o velkých kapacitách, co se používaly do středovlnných a krátkovlnných přijímačů.
Vysvětlení je že dneska se všechny přijímače staví jako superhety up convertory, takže PLL VFO běží vysoko a stačí varikapy malých kapacit.

Vojta Bubník