Ucinnost 12 V halogenek (stmivac od GM)

Pavel hw@itherm.cz
Úterý Červenec 15 23:00:07 CEST 2008

to jsem si myslel ale tajne jsem doufal ze ta halogenka nebude zase tak
spatna ... uz jsem sam hledal na netu a neni to opravdu zadny zazrak:
obyc zarovka cca 14 lm/W
halogen mezi 16 - 24 lm/W
zarivka 50 az 104 lm/W

Takze jdu zkusit udelat ten regulator s IR21592

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, July 15, 2008 9:56 PM
Subject: Ucinnost 12 V halogenek (stmivac od GM)

Účinnost halogenky nepatrně překračuje účinnost klasické žárovky. Pokud
započítáme předřadník, dostáváme jedno znejneeko(nomi/logi)čtějších na trhu
dostupných svítidel:-)

Po "upgrade" o regulaci se z již tak mizerné účinnosti stává zanedbatelná...

Zářivka s nějakým obvodem od IR vítězí na celé čáře.

PH

From: "Pavel" <hw@itherm.cz>
Mimochodem, jak je na tom s ucinosti halogenky a toho zdroje v porovnani se
zarivkou? Resim cim budeme svitit v obyvaku a rozhoduju se mezi regulaci
halogenu a zarivkou regulovanou nejakym obvodem od IR.