Porad kondenzatory tentokrat varikapy

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Úterý Červenec 15 18:01:02 CEST 2008

Pouziti jakychkoliv vyprodejovych soucastek pro mne nepripada v uvahu,
protoze jak rikal K.H.Brovsky : "Co sam nerad necin drunym, rikal kantor
zaku kdesi trepaje ho za pacesy"
a ja mam uplne nejvice nerad kdyz clanek v Prakticke elektronice  v roce
2008 zacina slovy - cela konstrukce je postavena na starych sovetskych
germaniovych tranzistorech, kterych mame jiste vsichni plne supliky !!!! -
to je znamka toho ze 80 leteho autora takoveho clanku uz skleroza drzi pevne
v rukou.

Zdravi Petr Kubac

P.S. Jedna doufam ze nebude flame a druhak - nechystam zapojeni do casopisu
jenom chci aby se dalo postavit i za 10 let nekym kdo v te dobe bude zacinat
a nema "Sovetske germaniove tranzistory"