Navsteva temer ve sci-fi filmu

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Červenec 14 22:43:36 CEST 2008

Prominte, ale hledani pouze osobniho prospechu mi prijde dost
kratkozrake. Kolikrat se tu uz mluvilo o tom ze vysledky vedeckeho
badani potkavame denne, jen o tom nevime a ze zrovna tohle se nechytlo
... asi to nebylo tak dobre jak se na prvni pohled zdalo (uz z principu
je na kompletni 3D model na dvou fotografiich malo informaci, tak mozna
proto).

Tosa