Navsteva temer ve sci-fi filmu

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Červenec 14 22:23:24 CEST 2008

andrej jancura wrote:
> V tej masovej vyrobe sa naucis co je napr. spolahlivost a zivotnost,
> bezpecnost, optimalizacia nakladov a planovanie vyroby a pod. Chces mi
> povedat, ze Ty na toto pamatas uz dnes, ked robis svoje navrhy?

Myslis, ze pokud to je jedna cast zadani ze nad tim nepremyslim? Zatim
jsem nemusel resit planovani vetsi vyroby a optimalizaci nakladu, ale
nemyslim ze by to bylo spatne. Nektere veci se proste nevyrabeji ve
velkych seriich, takze to netreba. Jinak spolehlivost a zivotnost je u
aerospace techniky celkem sledovany parametr. Nemuzu rict ze bych to
ovladal, ale navrhuju s tim ze to mam na mysli. Ty snad o sobe dokazes
rict ze mas vsechny tyto schopnosti jako stary mazak v maliku?

> Studenti su idealny, len musia robit co im prikazu a nerozmyslat nad tym, ze
> si budu musiet niekedy poriesit mimo ineho aj svoje byvanie... Potom ked ich
> vystavia alebo zacnu premyslat nad tym byvanim to ma zvycajne len jeden scenar.

Jaky? Vedecke instituty svymi platy zabezpecuji obvykle to abys o tom
byvani nemusel moc premyslet (stejne na to neni moc cas). Pokud to
myslis po socialni strance tak to tu jiste potvrdi houf lidi i z
prumyslu ze je to komplikovane vsude.
> Nic v zlom, si naozaj bud este prilis mlady alebo velmi naivny..
To nepopiram, ale prezivam s tim uz celkem dlouho. Rad si o tom
promluvim, jestli je zajem.

Tosa