volne na tema kondenzatory - problem s blokovacimi kondenzatory a vyrobou

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Červenec 14 21:46:06 CEST 2008

Ahoj,

> Tak to nenavrhnul vyrobce cipu (na to jsem AN nenasel), ale ja,

to ze si nanasiel AN este neznamena, ze vyrobca neoptimalizoval
rozmiestnenie napajacich pinov puzdra.

> a snazil jsem se to kreslit elektricky "na jistotu", bohuzel jsem
> necekal ze vyrobci bude 0201 v dnesni dobe delat problem.

V adresari firiem na hw.cz si nenasiel nikoho, kto by to vedel osadit?

> Zjistil jsem ze misto tech 24 kondenzatoru v centru bga pouzdra by se mi
> tam v 0402 vesly pouhe 4 coz povazuju za nedostatecne ach jo.

Ak to staci preco nie?! Este jedna otazka, kde mas tantal(y)? (!!!)

> Jinak kdyby nekomu pripadalo 24 kondenzatoru docela mnoho, tak mne taky
> ale radsi jsem tam nakombinoval ruzne hodnoty 1n 10n 47n prave kvuli
> te "jistote".

A spocital si, kolko ich potrebujes aspon orientacne? Vies aku hodnotu?

> Nejak se mi to cele hrouti a ja nemam cas to predelavat. Vyroba se musi
> rozjet skutecne asap. A pritom je to takova blbost - ach jo.

EMC, EMC, EMC... Ak by si sa ozval tak dva-tri mesiace dozadu, mohol som sa
Ti na to v klude pozriet. Hladal som si pracu aj tuna v konferencii...

> Slepé díry jsem si v počátku zakázal víceméně proto, že bylo málo času a
> málo informací o tom jak se to správně v eaglu dělá, teď je na to
> každopádně už moc pozdě.

Napis na support pripadne cadware sro. Na druhy den mas odpoved, pripadne
telefon. Dosku Ti vyrobia v Benesove, len neviem kto ti to osadi.

A.

Nepi Jano, nepi vodu...
http://vino.zoznam.sk/