Kondenzatory pro VFO

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červenec 14 18:43:18 CEST 2008

No, tuhle jsem taky sháněl keramiku 4x 4u7 na 35V, nakonec jsem skončil u
toho, že jsem tam naflákal paralelně snad 12 různých (několik 2u2 + 2x 10u)
tantalů na 35V + transil. Kapacita sice byla asi 2x větší, než požadovaná,
nicméně zdroj i tak funguje dobře. Teda bylo to pro vstup, na výstup bych to
nedal.

Na výstup bych dal několik LowESR elytů paralelně, ale samozřejmě taky na
100V. Ale napřed bych se podíval do DS, jaká je náročnost na výstupní
kapacitu, řekl bych že to bude jedno a bude stačit i jeden LowESR. Myslím že
tu keramiku tam cpou kvůli EMC. Na vývod k ledkám pak dejte feritový kroužek
a výsledek bude zcela stejný.

----- Original Message -----
From: "Jan Peterka" <peterka256@seznam.cz>

Kdyz uz je rec o kondenzatorech, je nejaky zvlastni duvod k pouziti
keramickych
kondenzatoru ve spinanem zdroji jako je tento?
http://www.linear.com/pc/productDetail.jsp?navId=H0,C1,C1003,C1094,C1769,P81080
Pripadne jakymi je nahradit. Preci jen kapacita 4M7/100V v X7R se mi jevi
jako
pomerne nesehnatelny.