volne na tema kondenzatory - problem s blokovacimi kondenzatory a vyrobou

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Červenec 14 16:56:45 CEST 2008

Ahoj,

> Takhle jak to je nakresleno nemam strach ze by blokovani bylo nefunkcni
> ale zhorsovat se mi to uz moc nechce.

Tak ako to mas nakreslene to navrhol vyrobca cipu. Otazkou je, ake su
ostatne zakladne parametre, ktore su v designe. Podla toho sa da najprv
odhadnut, priblizne pocitat ci simulovat, ci je mozne nahradit 0201 za 0402 atd.

A.

p.s.1: Dakujem za obrazok. Ked budes mat trochu casu, tak sa na neho dobre
pozeraj a rozmyslaj... Ak si sikovny myslim, ze odhad dokazes urobit aj sam.
Mne sa nechce hladat svoju prednasku, ktoru som raz navzdy zakopal...

p.s.2: Neber to prosim ako provokaciu. Co som chcel povedat, som Ti povedal.

Vo víne je pravda!
http://vino.zoznam.sk/