vakuový fluorescenční display

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Červenec 14 10:18:19 CEST 2008

Mám tu VFD z nějakých hodin, hvězdička nahoře, dvě číslice, dvojtečka, dvě
číslice, čtvereček dole.
Vnější rozměry 78x28, výška číslic cca 13mm.
Řízení je statické, tj. jedna společná mřížka a každý segment vyveden zvlášť.
Vývody ve špatném stavu - zohýbané, částečně polámané, ale s trochou
opatrnosti použitelné.
V případě zájmu, mne neváhejte kontaktovat.
(nic za to nechci, ale balit to a posílat poštou se mi vůbec nechce :-) )
Jakub Ladman