Re: Kde na fonty 7x16 ?

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Sobota Červenec 12 18:04:13 CEST 2008

Mno, popravde receno, ani ne. Prvnim krokem bylo pouziti Bertysova SW ze sandiding.tripod.com
A to jsem si ani neskrtl.LCD taky vypadal mrtve. Takze jsem predelal inicializaci podle
http://www.quantumtorque.com/content/view/32/37/
A displej zobrazuje v pohode. Napajeni mam srazene z 5V cervenou LEDkou na nejake 3V a ostatni draty pouze pres odpor 10K - nasel jsem to na nejake strance SBC8051 nebo nejak tak.

Muzu poskytnout praseci zdrojak pro ASM PIC16F676. Kdyz tak napiste (nebo napis, mam pocit, ze uz jsme si kdysi davno tykali) osobne, nebo skrz ICQ 6929134.

VP