Indukované napětí v cívce

tommypnq@centrum.cz tommypnq@centrum.cz
Sobota Červenec 12 15:20:56 CEST 2008

ve vztahu mate ...lomeno odmocnina ze dvou a lomeno lambda, a Vy mate psano ve vypoctu lomeno odmocnina ze dvou lambda, neni to jeden z problemu?

Tommy
> Od: vaelektronik@vaelektronik.cz
> Komu: "konfera" <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 12.07.2008 01:16
> Předmět: Indukované napětí v cívce
>
>Dobrý večer,
>chtěl jsem odvodit, jaké napětí se bude indukovat na cívce (rámová anténa
pro dlouhé vlny) při dané síle pole. Jedná se o měření napětí naprázdno,
tedy nikoliv v rezonanci jak se to v přijímačích používá.
>http://vaelektronik.cz/fotky/odvozeni.gif
>Docela jsem tomu i věřil, i když mi bylo divné že mi vychází pro DCF77
nižší síla pole než se běžně uvádí.