OT: zase diskuse o nicem (was:unifikovany pristup k seriovemu portu z Linuxu a Windoze)

dejfson dejfson@gmail.com
Sobota Červenec 12 00:13:24 CEST 2008

Panove abych pravdu rekl nechapu o co Vam jde. Ptal jsem se jestli existuje
reseni, neptal jsem se na Vase nazory ohledne toho co je moc prace
a malo, popis te prace jsem jiz do konfery poslal _prave proto_ abych
predesel temto typum dotazu (
http://belohrad.web.cern.ch/belohrad/martin_descwork.pdf).

To ze budete publikovat meziprodukt na sourceforge prece neni nic
nezavadneho, navic pri trose
slusnosti kodu se da dale rozsirovat i jinymi uzivateli. tak kde je problem?
a jaka je potencialni vyuzitelnost tohoto meziproduktu? asi tak stejna jako
RXTX kodu, ktery se pro me nehodi. takze treba nekdo nekdy v budoucnu bude
hledat reseni stejneho problemu a nekde jej najde. A jak jsem napsal,
podporovane budou _pouze_ veci ktere se budou hodit pro nas, coz je naprosto
samozrejme. On nebude psat superuniverzalnimegarozhrani.
Nicmene nikde neni receno, ze nekdo jiny nemuze tento
projekt pouzit jako skeleton
k napsani sve aplikace, doplnit jej, a opatchovat kod ktery bychom tam
zanechali. Tomuhle se rika opensource development. Nekdo nabidne neco,
jinemu se to nahodou hodi, jeste to vylepsi ......

aby bylo jasno, ta prace je v danem casovem obdobi zvladnutelna mimo jine i
proto, ze jine casti kodu uz byly napsany. navic nejsem debil ktery
se svymi studenty nekonzultuje a nepta se jich co je v jejich silach. sve
studenty si _dobre_ vybiram a znam jejich schopnosti, navic oni se mnou radi
spolupracuji na podobnych vecech
protoze maji zajem se neco naucit a vi, ze produkty ktere delaji neskonci
hluboko v suplicich nekde na univerzitach, a nejsou to ani jednoduchosti
typu
naprogramovat atmega nebo pic pripadne napsani male vhdl entity (nic proti,
obcas je to trochu komplikovane).

takze by bylo dobre zahodit to typicky ceskoslovenske broukopytlikovstvi a
nahlizet na vec trochu z vyse.

mimochodem - ten student co s nim momentalne spolupracuji zvladl za 6 mesicu
odvest tolik prace, jako cesti vysokoskolsti studenti za 3 roky s
namahou! neremca, dela veci v cas, pristupuje k problemum konstruktivne a
hlavne _je spolehlivy_.
Bohuzel musim konstatovat, ze podobneho studenta na VUT
se mi podarilo mit pouze jednoho za casove obdobi ...(hmm musim trochu
zapremyslet....) asi sedmi let!

takze (bez urazky) jestlize nemate neco k veci, nechte si svoje komentare do
hospody. az prijedu do Prahy, tak se v nejake muzeme stavit a
o podobnych cipinach diskutovat treba cely vecer.

a+
d.

---
Som rad, ze si to napisal, takto inteligentne... Ja som mal na jazyku ovela
primitivnejsiu formu.

---
Fuha, kolkoze to ma casu na ten projekt? Aby stihal robotu co ma...

---
A jaky bude mit takovy projekt smysl? Asi spravne nechapu, o co se
vlastne snazite.... Mohl by jste mi to jeste jednou a poradne
vysvetlit?