OT: unifikovany pristup k seriovemu portu z Linuxu a Windoze

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Červenec 11 20:15:23 CEST 2008

Som rad, ze si to napisal, takto inteligentne... Ja som mal na jazyku ovela
primitivnejsiu formu.

A.

p.s.: Videl som v praxi ako student programuje seriovu linku pod Win...
Najlepsie bolo, ze to vsetko chodilo, len obcas sa vsetko zavesilo, tak ze
bolo treba vypnut PC aj stroj. No najlepsie bolo, nechat ho to analyzovat.
Ten mal vzdy vsetko jasne... Ale za to bol majster v debugovani PC a cudzich
rozumov.