Odp.: Re: OT: unifikovany pristup k seriovemu portu z Linuxu a Win doze

Ondrej Janovsky ondrej.janovsky@alarex.net
Čtvrtek Červenec 10 18:13:42 CEST 2008

No ja jednoduse delam varianty 2. Jedna obsahuje i JRE a RXTX , takze staci jen rozbalit a spustit davkou. Druha predpoklada Javu a RXTX predinstalovanou.
Z hlediska aplikace prenositelne na jmenovanych systemech mi prijde Java idealni. I z hlediska knihoven pro GUI, embeded databaze .
Otazkou je, jestli je ten student uz zabehly v nejakem jazyku, nebo mu nebude delat problem se prizpusobit.