unifikovany pristup k seriovemu portu z Linuxu a Windoze

dejfson dejfson@gmail.com
Čtvrtek Červenec 10 23:01:48 CEST 2008

ahoj, problem je v tom, ze ta cast do ktere se radi tento problem je uz
samotna mezivrstva. pripada
mi divne delat mezivrstvu na mezivrstve, ale pokud nebude jine reseni, tak
tohle bude asi ta cesta.

jenom pro predstavu jake je zadani ukolu:
http://belohrad.web.cern.ch/belohrad/martin_descwork.pdf

prace na 2 mesice.

ten uart se resi v serverove casti ktera musi byt mala, kompaktni a
variabilni (tj. jedna aplikace ktera
nacte konfiguracni soubor a dynamicky vytvori vsechny potrebne komunikacni
kanaly)

d.