Ceny vyroby - bylo: [AD] LinuxStamp

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Červenec 10 22:36:24 CEST 2008

>ja bych to az tak prehnane netrvdil. Da se to vyrobit za predpokladu ze
>vyvoj je zaplaceny nejakou
>zakazkou do ktere je to primarne urceno, a kterou zaplati odberatel toho
>primarniho vyrobku. pak
>se to da prodavat, protoze se da klesnout na temer vyrobni naklady + neco
>navic, no a kdyz to nahodou
>neprodate, tak vas to zas tak moc nepali.

Bavili sme sa o konkretnej doske, na ktorej su nulove vyvojove naklady; t.j. sa bavime ciste o vyrobe.

Je nemozne vyrabat vyrobok kde naklady na suciastky a predpokladana predajna cena sa lisi o 70Kc. To aj keby sa len tie suciestky balickovali, tak je to stratove. A kazdy nepredany kus je presne tych 1500 korun straty. Neviem ako Vam, ale mne to pripada dost penazi.

wek