Leva - Prava (Re: [AD] LinuxStamp)

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Čtvrtek Červenec 10 17:50:49 CEST 2008

Hezke odpoledne,

    to je pravda, ale ono to neni tak jednoduche neco koupit pro levou
ruku. A nebo nedej boze pro obe ruce :-)  a pokud neco je, je to pekelne
drahe. Jeste ze pouzivam ruce obe dve.

    Trebas takova skrabka na brambory od Tescomi/y je super, sedi v obou
rukach a tak se daji stridat. Jenze je zalostne malo takovychto veci. Ja
jsem zvykla pouzivat mys levou rukou, proto musim mit mys symetrickou,
protoze ergonometrickou jsem videla jen pro pravacku.

    Kdybych nebyla beloska, zacnu remcat neco o diskriminaci :-P

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz