[AD] LinuxStamp

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Červenec 10 14:16:09 CEST 2008

Pro info mam letajici krovinorez, cenove vcetne RC vice nez 5nul, problem je
v tom, ze i kdybych se snazil tak si to doma v te cene nepostavim a spise me
to vyjde draz, jasne?!

Jak jiz rikal soudruh Ford kouzlo hromadne vyroby je v tom, ze produkuje
vyrobky levneji nez vyroba na koleni.
Jasne zde neslo o seriovou vyrobu, na druhou stranu zde nejsou zadne naklady
na vyvoj , jde o OpenHW.
Naposledy nehodnotil jsme cenu nenapadal autora, nechtel to kupovat, jen me
zajimal pomer cen.
Zacinam chapat, ze o nekterých tematech a to nejen z WW2 se asi fakt nesmi
mluvit :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jiri Bezstarosti
Sent: Thursday, July 10, 2008 1:51 PM
To: HW-news
Subject: Re: [AD] LinuxStamp

Trosku Vas nechapu. Vy pisete nekdo soft do takovych veci tak levne, aby
se tohle v tom dokonale neztratilo ? Vzdyt ta cena je u techto veci,
alespon pro kusovku, naprosto nepodstatna, Vase prace musi prece byt x
nasobek. A kdyz budete delat vice kusu, udelate to komplet, takze stejne
nic nekoupite. Tak o co vlastne jde ? Ze je to drahe na hrani ? Postavte
si slusnejsi model letadla a rychle pochopite, co hobby stoji ;). Ale
dobra, kupte seminka mrkve, stoji to houby a hobby to take neni spatne ;))).

--
Jiri Bezstarosti