[AD] LinuxStamp

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červenec 10 13:50:30 CEST 2008

Trosku Vas nechapu. Vy pisete nekdo soft do takovych veci tak levne, aby
se tohle v tom dokonale neztratilo ? Vzdyt ta cena je u techto veci,
alespon pro kusovku, naprosto nepodstatna, Vase prace musi prece byt x
nasobek. A kdyz budete delat vice kusu, udelate to komplet, takze stejne
nic nekoupite. Tak o co vlastne jde ? Ze je to drahe na hrani ? Postavte
si slusnejsi model letadla a rychle pochopite, co hobby stoji ;). Ale
dobra, kupte seminka mrkve, stoji to houby a hobby to take neni spatne ;))).

--
Jiri Bezstarosti