Pribeh o zahadne chybnej komunikacii (aj s riesenim)

Stano stano.hw@gmail.com
Středa Červenec 9 23:14:19 CEST 2008

Tak by ma zaujimalo, ci uz sa vyrobene cipy vobec netestuju alebo ako?
To co pisete vyznieva dost desivo. Obvodov FT232RL aj AVR mi uz preslo
cez ruky dost, asi som mal obrovske stastie ze som mal len jeden HW problem.