Pribeh o zahadne chybnej komunikacii (aj s riesenim)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Červenec 9 21:53:51 CEST 2008

>tak se taky pridam ...
>zatim jsme neresili s ftdi zadne zde zminovane "hw" problemy, ale mam s
>ftdi pomalu koprivku, je okolo jejich brouku nejak moc problemu .....
>nedejboze, kdyz se v pc sejdou ftdi + ovladace poladene od ruznych
>vyrobcu. za posledni roky, kdy mam notase + XPpr, nevyrobilo "modrou
>smrt" nic jineho
>nez ftdi. bohuzel je mame nasazene v mnoha zarizenich a predchod na
>jineho vyrobce je trochu problem.=20
>ma jeste nekdo podobny pocit ??

Nie, ale mozno je to tym ze od FTDI pouzivam len jeden druh ovladacov (aj ked na viacero zariadeni).
Naopak, pada mi uplne vsetko co sa tyka USB, najma rozne zvukovky, ktore obvykle neznasaju ak sa vytiahnu "za jazdy", ale aj rozne ine zariadenia. No a na "pracovnom" kompe, ak na USB vyskratujem napajanie, tak root hub padne na hubu tak, ze nestaci komp shutdownut a restartovat, ale ho treba vypnut vypinacom (skutocnym).

wek