OT: Bazar :-) shanim Siemens Gigaset ...

Dee Jay deejay@email.cz
Středa Červenec 9 15:50:22 CEST 2008

Zdravim zucastnene

Nevali se nekomu pod posteli (na pude, ve sklepe .... ) prenosna cast k telefonu Siemens Gigaset 2010 ?
v podstate k me zakladne by mely jit pripojit jeste nasledujici typy sluchatek Gigaset 2000S,2000C,1000S,1000C.
Gigaset podporuje neco na zpusob male domaci ustredny, tak bych to rad vyuzil - postaci mi tedy tak 2 prenosne casti a nabijecky. Pokud se tedy nekdo bude chtít vyse uvedeneho pristroje zbavit (pochopitelne za uplatu) - pisnete mi prosim na soukromy mail at nezatezujeme konferujici.

diky

DJ

deejay@email.cz