UTP kabel

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Středa Červenec 9 10:30:28 CEST 2008

Ked pridete do baraku s kablami v zapojeni A a pripojite sa kablom
typu B, tak sa nestane vobec nic. Ak vam to nefunguje, tak mate blby
kabel, ale nie z dovodu A-B. Ak ma pamet neklame, tak verzie A/B
hovoria iba o rozlozeni FARIEB kabla. Samotne kablovanie rozlozenie
parov je rovnake. Nakoniec staci pozriet:
http://en.wikipedia.org/wiki/TIA/EIA-568-B

Slavo.