Re: Pošta z polska

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Středa Červenec 9 00:25:24 CEST 2008

Jo to je ten program ze ?
Tvrdili mi ze si firmy precislovali zasilky.Jen mi furt vrta hlavou proc mi
jeden balik ten samy den dali do po boxu a ten druhej kvuli cislu dali na
rozvazku a pak poslali zpatky jako nedorucitelne.
Radek
----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, July 09, 2008 12:07 AM
Subject: Re: Pošta z polska

Ted jsem to psal, ze tohle je opravdu divne.

Zkusim se na to zeptat zda se neco nemenilo (k horsimu) v Apostu, ale
nejsem si jistej zda budu moci to sem napsat pokud neco zjistim. :-(

Problem je, ze jsem uplne mimo postovni provoz - sam si baliky a dopisy
normalne chodim podavat na postu jako kazdy jiny. Samozrejme, ze ale
vim kam a komu zavolat.

Radek Vicek