ads8361 - odmerene signaly

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Červenec 8 23:28:14 CEST 2008

>   tak za seba mozem povedat, ze tam teda uz vobec nic nevidim
>:-(. Uz sa len chcem opytat neake drobnosti. LeCroy nepoznam -
>ake meranie je dole pri signale "M1" (5.74V) a "M3" (2.333)? Na
>tom priebehu ho tam nevidim. Predpokladam, ze to je maximalna
>hodnota?

Ja som si tipol, ze to je relativna poloha toho kurzora (tej bodkociarkovanej ciary) voci nule toho ktoreho priebehu.
Su nejake odmeny za spravny tip? ;-)

>   A este jedna uplne od veci, preco pri obvode U1 je "DANGER
>DANGER WILL ROBINSON!"?

Ozaj tiez som sa chcel spytat ze kto je Will Robinson a preco je nebezpecny? :-P

wek

PS. Este ma napadla taka sialena vec, nevadi nahodou tomu prevodnikovi pole toho HV zdroja? Tipujem ze to bola uplne krepa otazka, ale v tych este krepejsich co som v poslednych dnoch vygeneroval sa to strati...