ads8361 - odmerene signaly

dejfson dejfson@gmail.com
Úterý Červenec 8 21:58:26 CEST 2008

zkusim to az bude chvile casu (=az to bude nainstalovane a budu moct se s
tim znovu hrat. ta karta umi preprogramovat
fpga na dalku, takze upgrade firmwaru je jednoduchy). ten 16bitovy prevodnik
je taky TI, predpokladam byvaly BB.
Architekturou jsou naprosto shodne, az na to ze ten 16bitovy ma delsi
registr.

(doufam ze ten muj minuly email nevyznel moc agresivne, ja jsem jej psal
mezi testovanim te karty a diskuzi se svym
studentem. 3 paralelni procesy mi moc nejdou).

zatim diky
d.