ADMIN: Pro vsechny Re: ads7861 zkusenosti?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Červenec 8 18:23:02 CEST 2008

Slavo,

> Andrej,
>
>    Neviem preco by mal mat iba pol rozsahu, ved pracuje od +Vref do
> -Vref - cely rozsah prevodniku.

V datasheete je obrazok, 0V - 5V okolo 2.5V. Jeho signal je 0.2V - 2V voci
GND. Takze aby mal plny rozsah prevodnika musi mat zapojenie s OZ, ktore mu
prevedie 0.2V -> -2.5V, 2V -> 2.5V, oba voci GND. A tento potom posunut o
referenciu 2.5V aby dostal vstup do 0V - 5V. Nuz ja akosi nevidim ten
posun... Akurat posunul nekorektne AIN- o 2.5V. Preto ten moj dojem.

> Preco nezvolil iny typ prevodnika, ked
> nepotrebuje merat diferencialne neviem, ale momentalne to uz ani nieje
> relevantne.

No toto nie je problem. Staci negativny vstup pripojit na GND.

> To na co som chcel vcera vecer poukazat (a ukazal som zle,
> za co som dostal opravnene zaucho od Jana) je, ze ten signal nebude
> 2us po hrane signalu stabilny.

Pocuvaj a videl si niekedy tu spicku na samplovanom signale, ktoru urobi S/H
ked sampluje... Je niekolkokrat vacsia, nez vstupny signal. Tiez som s tym
mal trochu problemy.

> Mozno postnu neake obrazocky ako bolo slubene.

Hej uz som si ich pozrel. Len by ma zaujimalo, ci pri tom merani pouzil
aktivnu diferencialnu sondu na AIN+/-... Ako som napisal rano, zjavne to
oprel o GND. A ako vidis napriek tomu ze vsetko sedi, je tam pruser.

No nic to, toto uz dalej riesit nebudem. Nemam moznost si to zapojit a
zmerat. Len ma zaujimalo ci pochopili, kde je problem.

A.