Kniha o kondenzatorech ?

Hugo KOTTAS hugokottas@web.de
Úterý Červenec 8 16:39:11 CEST 2008

Nerozumim. Ktere trafo, tam jsou dve.
Jedno v modulu, druhe, zapalovaci v lampe.
Jinak, jak znam Helu, tak to cele je s ASICkem na keramicke desce. A neni
tam co spravovat.
Ktery kondensator odesel. Pokud vim, tak tam jsou jen buffery na 12V.

To cele je mi nejake divne.

HK.

PS. Pro Helu jsem nevyvijel. Nemam ji proc chranit. Jen jsem se pricmrdoval
u vyvoje na Helu jsem delal "back ingenieuring".

----- Original Message -----
From: "www www" <asrock70@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, July 07, 2008 6:33 PM
Subject: Kniha o kondenzatorech ?

Dnes jsem o5 zabil 2hodky zivota opavou neceho co odeslo diky
elektrolitickym kondenzatorum, nasledne jsem utratil 8000 Kc za VN trafa k
Xenonum do auta a vyrobce jiz na stitku pise lisachy 2000h coz je
predpokladana zivotnost dana zivotnosti elitu (super dekuji poslanecke
snemovne jen na trafu me hodina nesmyslneho denniho  sviceni stoji 4Kc).
K veci existuje nejaka literatura zabyvajici  se problematikou kondenzatoru,
neco jako co je kam vhodne atd.
Dekuji
Tom