OT: DLL nebo sw na praci s dig. podepsanymi PDF

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Červenec 8 14:18:24 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 8.7.2008 od RV:

> No ja totiz zatim tapu jak je celej podpis udelany. Tedy zda je to
> jen nejaka obalka toho PDF nebo je to implementovano nejak dovnitr a
> hloubeji. Zatim vetsina beznych znamych utilit bud odmita soubory
> typu PDF nebo nejsou vhodne na praci souboru na disku.

V PDF je to vzdy sloztejsi, protoze jich tam muze byt vic, dokument
muze mit vic verzi apod. Vetsinou je podpis na konci v bloku pro
podpis, a pak ma pripadne take vizualni cast.

> Zatim jsme za dopoledne pokrocili jen tak, ze jsem schopni overit
> validitu dokumentu a informace kdo je vlastnik certifikatu. Bohuzel
> zatim selhavame v okamziku kdy potrebujeme ziskat nejake informace o
> samotnem certifikatu - tedy jeho seriove cislo, certifikacni
> autoritu a podobne veci.

Pozor na to, ze overeni elektronickeho podpisu je vec netrivialni a
nesestava jen z overeni CA a platnosti a CRL, muze se opet vyskytnout
cela rada specialit.

PS: Pokud se jedna o komercni zalezitost (tj. chce za to CP zaplatit),
pak se na me obrat soukrome, jsem schopen reseni nabidnout.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz