Jak spravne nakrimpovat VF konektor

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Červenec 8 09:33:01 CEST 2008

dolezita vec ktoru treba u SMA zabezpecit je aby stredny pin, ked sa
natlaci do izolatora, presne licoval s izolatorom. Hrany musia byt
zarovnane. Podla toho velmi lahko uz len pohladom zistis ci je dobre
osadeny. Podobne ako u N konektora je tam prechod robeny celnym tlakom
tych dvoch ploch, aby ostal zachovany priemer vodica a impedancia. U
nizkych frekvencii sa da pol milimetra prehliadnut, ale ako som uz
spominal u GHz si treba dat zalezat, inak znehodnotis parametre kabla.
Mat kabel s S11 -40dB s konektorom na konci -15dB nie je uplne idealne :-)
b.