Re:Ani neviem ci je to OT: O zufalom hladani chyb, programatorskej (ci autorskej) slepote, a ulohe nahodneho okoloiduceho

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Úterý Červenec 8 08:11:15 CEST 2008

Kdysi jsem se setkal s necim podobnym. V zarizeni jehoz soucasti byl nas komponent
nastala chyba a hledalo se na koho to svalit. Tvrdili ze nastala u nas a poslali par radku
z programu pro PLC ktere se tykaly obsluhy naseho zarizeni. Tehdy jsem tam objevil
nelogicnost, ktera sice nemusela byt pricinou te chyby ale pri urcite situaci by se zarizeni
zablokovalo. A v tom programu mohlo byt dalsich x mist ktere by mohly byt pricinou one chyby.
Jenze takove veci se obchodnikum a magorum - ehm managerum - tezko vysvetluji.