Kniha o kondenzatorech ? - denni svetla

mnk@centrum.cz mnk@centrum.cz
Pondělí Červenec 7 20:59:00 CEST 2008

Parkovacky nemusi svitit. Tak to mam ze servisu ja a i STK to proslo.
Prectete si vyhlasku

-----Original Message-----

From:  Pavel_t <pavel_t@centrum.cz>
Subj:  Re: Kniha o kondenzatorech ? - denni svetla
Date:  Mon 7. Jul 2008 20:48
Size:  1K
To:  HW-news <hw-list@list.hw.cz>

> Tedy - zrovna jste mi nahrál, chtel jsem se na to zeptat - pochopitelne
> denní svetla se na nekterych novych vozech se vyskytuji, jak to je s
> dodateènou montá¾í na auto ?

Pokud vim na nova auta je vyrobcem mozno montovat svetla pro denni
sviceni tak aby svitila samostatne tedy bez obrysovek a zadnich svetel.
Zrovna dnes jsme se o tom s kolegou pri cekani na autobus bavili kdyz
okolo nas projelo nove Audi s radou LEDek v prednich reflektorech (ktere
jsou videt naprosto perfektne) ale zadni svitilny nesvitily.

> Jde mi o to - co vsechno musím splnit, aby bylo urednímu simlovi ucineno
> zadost , vlastne jestli toto oficialne lze udelat.

Svetlomety se prodavaji, maji nejakou halogenku tusim 6 nebo 10W a pro
ucel byt viden jsou naprosto dostatecne, jsou to takove slabe trochu
rozptylene dalkove svetlomety ale temer neoslnuji. Uspora paliva proti
klasickym svetlometum musi porizovaci naklady par set kc prumernemu
ridici do roka vratit. Taky o nich uvazuji. Kdyz jsem je kamaradovi
montoval tak tam byl navod jak musi byt namontovany a jak musi byt
zapojeny aby to splnilo podminky zakona a homologace. Pokud vim tak musi
svitit i obrysove svetomety coz je ale 20W navic (tak 60W odebranych z
motoru).

Denni svetlomety upravuje zakon, bohuzel nevim ktery ale je nastupcem
drivejsi vyhlasky 41 a pozdejsi 101.

Pavel

> BTW: bude to stát za zalozeni noveho threadu ?

Asi ne, on uz ho puvodni tazatel spise zalozil spise jako flame o
sviceni nez o kondenzatorech na ktere uz dostal odpoved ze zivotnost v
aute nebude 2.000h ale asi 10x vyssi.