ads7861 zkusenosti?

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Červenec 7 20:28:00 CEST 2008

<admin prepaci>
takze zase ako obvykle plky o hov**. Scenar je vzdy presne rovnaky.
Niekto sa nieco spyta, casto velmi konkretne, chvilu sa to normalne
riesi, potom prides s tym ze ved je to jasne, je to na obrazku x a da sa
to vypocitat z rovnice y. Pricom obrazok x ukazuje pol znameho vesmiru a
rovnica y je bud Schrodingerova alebo Maxwellova. Ved je uplne jasne ze
je to tam, ved to tam vidis, iba vsetci ostatni tapaju.
Tak sa opytame ci to mozes trochu upresnit, alebo tvrdenie nejak
podlozit. Tak sa este raz vyjadris ze ved je to jasne a odvodit to trva
2.5 minuty.
Tak ta niekto poprosi aby si to teda odvodil alebo ukazal ked sa na to
odvolavas, lebo nejak to nikomu nedocvakava. Potom to tu serves ze na to
seres, ze tych 2.5 minuty nemas. Ale ked to niekto vyriesi tak to mozeme
spatne diskutovat.
Medzi tym si 7 krat obtres hubu o doktorov, ktori musia samozrejme
vsetko vediet, 12 krat vyzdvihnes ze ty nedoktor si utlacany, a ze
vsetko vies ale nic nepovies. Bohuzial nikdy svoje tvrdenie nepodopries
ziadnym relevantnym argumentom. Taketo argumenty maju asi taku vahu ako
ked poviem ze mam 20 centimetroveho vtaka. Uz ma to trochu sere, mam rad
ked sa veci dotiahnu do konca. Navrhujem ti preto nasledujucu vec:
Nakresli co tvrdis, a vysvetli svoje tvrdenie, podopri ho relevantnym
sposobom (vypocet, simulacia...). Rozoberieme, zmerame, objektivne
overime. Pokial budes mat pravdu tak ta pozyvam na veceru do nejakej
drahej restauracie, stanovme si limit povedzme 2000 korun na hlavu (keby
si to nestihol do konca roka tak ekvivalent potom v eurach).
No a pokial nebudes vediet nijak podopret svoje silne vyhlasenia tak na
oplatku pojdes ty za nejakym doktorom mediciny a porozpravte sa spolu o
komplexoch ktore mas z doktorov filozofie. ok?
b.
</admin prepaci>