Browser

nostromo nostromo@khnet.info
Pondělí Červenec 7 19:39:48 CEST 2008

Ze šesti pluginů, které používám mi 3 nefungujou. Nejvíc mne štve tento:
https://addons.mozilla.org/cs/firefox/addon/2367

Synchronizoval jsem si tím záložky mezi domovem a prací přes ftp.

Další věc, která mi vadí je to, že když píšu nějakou www adresu, tak mi
to do okna automaticky dosazuje a snaží se vybrat adresy ze záložek !!!
Když chci někomu něco ukázat, a on mi kouká přes rameno, tak vidí, co
mám v záložkách. A nepřišel jsem na to, jak to vypnout!

Zítra se také vrátím k verzi 2

--
Aleš Filip