Re: Teplo (i to elektrické)

Petr Wilhelm petr.wilhelm@gmail.com
Pondělí Červenec 7 19:09:29 CEST 2008

Hezky den vsem

  Jelikoz jsem byl prinucen absolvovat dva semestry tepelne techniky a
vim jake problemy mi to zpusobilo primlouvam se tez za nejake zkusebni
mereni se snizenym vykonem. Pokud bys Saso chtela zabrednout do teorie
doporucuji nejdrive nastudovat VS matematiku na te nejexkluzuvnejsi
urovni a potom si nekde vypujcit skripta z tepelne techniky VSB od
prof. Prihody. Tak a ted uz nemuzes tvrdit ze jsem te nevaroval :)