Spotreba AV recieveru a audio zesilovacu?

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Červenec 7 16:16:47 CEST 2008

Hezke odpoledne,

    hlucha nejsem, nastesti. Kdyz posloucham hudbu, tak chci, aby hrala
dobre, cili nevidim jediny duvod proc hnat zesilovac do limitace. Tam se
pak kazdy chova jinak. Je urcite pravda, ze booster ke kytare osazeny
elektronkou bude znit jinak, nez tranzistorovy, ale zesilovac k
reproduktoru preci neni booster a ma jiny ucel.

    Stejne mne fascinuji silene vykony aparatur co maji lidi doma. A
kdyz to ten pod nami pusti, tak bych vrazdila, protoze mne to budi ze
spani a pak mi je spatne. To by melo byt zakazane :-((

    Mimochodem, co znamena spojeni "Ja tedy moc neslysim," ?

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz