Spotreba AV recieveru a audio zesilovacu?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červenec 7 13:52:34 CEST 2008

No já nevím jak váš, ale můj stařičký 30W Rotel dá 17A - teda než se mu
vybijou kondy.

Ano, je hodně předimenzovaný, ale jen díky tomu hraje jak hraje. Mimochodem,
při 50W má zkreslení 1% a při 160W má 10%. Ale jmenovitý výkon píšou 30W -
proč asi?

Jako jediná ochrrana tam je 5A tavnou pojistkou, kterou se mi doposud
nepodařilo přepálit ani když jsem se snažil, asi je hodně pomalá.

----- Original Message -----
From: "Zdeněk lada" <zdenek023ster@gmail.com>

Jenže to požaduje po zesilovači extrémní nároky a značné
předimenzování. Pokud je stavěn na 4 Ohmy, při práci do 1 Ohmu při
plném výkonu bude zřejmě aktivována elektronická proudová pojistka.
Dosti tvrdé je již kritérium aby byl zesilovač schopen dodávat
kontinuálně výkon do jmenovité zátěže s fázovým úhlem 45°. Většina
zesilovačů nesplní ani to.

Zdeněk