Nedavno diskutovana nabijecka BC-900, IPC-1, IC8800 apod.

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pondělí Červenec 7 12:43:41 CEST 2008

Je možné že mám zkreslené přestavy a zastaralé informace :-) Používá
ji kamarád modelář a zatím si nestěžoval, naopak. Je dost
pravděpodobné že nezkoušel aku s malým nabíjecím proudem, kde by se
špičkový nabíjecí proud projevil markantněji.

Pořídil jsem ji nedávno také, uvidím jakou budou mít AAA články životnost.
U AA problémy neočekávám.

Tomáš