Spotreba AV recieveru a audio zesilovacu?

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Pondělí Červenec 7 12:31:20 CEST 2008

Reprobedny u kterých může poklesnout hodnota jejich impedance na 20%
jmenovité hodnoty nestojí za nic.
U Dobře navržené výhybky s reproduktory neklesne impedance
reproduktorů pod jmenovitou hodnotu v celém akustickém pásmu.

Zdeněk