Nedavno diskutovana nabijecka BC-900, IPC-1, IC8800 apod.

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pondělí Červenec 7 12:12:38 CEST 2008

R> Zdravim,

R> nerad kazim pritomnym majitelum radost, ale zde:

R> http://www.digicamfotos.de/index3.htm?http://forum.penum.de/showthread.php?id=17111

R> ta nabijecka vypada znacne nehezky hlavne ty prubehy na osciloskopu. Ono
R> kdyz si clovek nastavi proud 200mA a leze tam PWM se spickami 1.6A je
R> trosku nefer. Hlavne pro baterky. Ono mi to bylo divne, ze by se to bylo
R> neupeklo pokud by to bylo analogove a nebo zase je to moc male na to aby
R> tam byly 4 predmenice.

R> Takze jsem se radoval predcasne.

Odkaz na literaturu nemám, ale pokud je mi známo tak ty nejkvalitnější
nabíječky právě používaly pulsní režim, občas dokonce proložený
vybíjecím impulzem pro depolarizaci.

Větší problém vidím v nesouladu mezi nastaveným a skutečným proudem.
50% navrch je dost, i když díky tepelné ochraně a detekci nabitého
stavu by to pro články nemělo být fatální.

Tomáš