ads7861 zkusenosti?

dejfson dejfson@gmail.com
Pondělí Červenec 7 09:47:49 CEST 2008

Andrej, mozna by jsi mi mohl misto tech utocnych poznamek vysvetlit spis co
jsi myslel timhle:
---
Este moj treti tip. Pozri si obrazky c.1, 7 a precitaj si este raz dobre
REFERENCE. Potom si to prekresli a uvidis. Myslim, ze to co Ti to robi je
presne ten Tvoj problem, pravidelne Ti vypadava 100mV. Ja by som tam pridal
este jeden operak. Moznosti mas dve a skrabat budes tak ci tak.
---
Nejak tomu nerozumim. O co jde?

d.