[OT] Zalevaci technika ?

pyjan pyjan@tiscali.cz
Pondělí Červenec 7 02:42:10 CEST 2008

nejjednodušší automatické zalévání jsem vyřešil použitím pákového
ventilu ze záchodové nádržky, pružiny a hadru. Pokud byl  hadr suchý,
ventil se otevřel, po namočení ztěžkl a vodu zavřel. Jediné, co bulo
třeba nastavit byl čůrek vody, který tekl na hadr, aby znova po natažení
vody ztěžkl a zavřel vodu (a při tom bylo dostatečně zalito). Po
vyschnutí se voda znova otevřela a začalo se zalévat.  To bylo v dobách,
kdy za cenu červené LED se dalo koupit 35litrů benzínu.