Browser

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Neděle Červenec 6 20:46:42 CEST 2008

On Sun, Jul 06, 2008 at 05:56:12PM +0000, andrej jancura wrote:
> Ahojte,
>
> potom, co mi najbezpecnejsi IE7 zacal zase vyhadzovat rozne okienka, co je
> neklamnym znamenim bezpecneho strikovania a hackovania, by som sa chcel
> spytat na prakticke porovnanie a skusenosti poslednych verzii browserov
> Opera a Firefox. Neviem, ktory si mam vybrat... Vdaka.
>
> A.

Pokud Vam jde o bezpecnost, docela bych doporucoval FF s rozsirenim
NoScript (http://noscript.net/). Umoznuje to povolit javascript
(a dalsi potencialne nebezpecne veci) jen tam, kde je to nezbytne
nutne (Lze to nastavit pro jednotlive domeny. Doplnek ma velmi caste
aktualizace).

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net