Spotreba AV recieveru a audio zesilovacu?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Červenec 6 19:09:19 CEST 2008

Poohlizim se po nejakem stereo audio zesilovaci nebo 5.1 AV recieveru
pro pripojeni k PC (zjistlil jsem, ze nejcasteji jak hudbu tak filmy
sleduji na PC), jednak vlastne ani nevim zda vystacim se stereem nebo
zda si obcas pro nejaky ten filmek poridim nejake 5.1 reseni, v kazdem
pripade bedny mam a docela slusne, proto se poohlizim po "docela slusnem"
zesilovaci.
Celkem mi neni lito investovat penize do pristroje, ale tak trochu mi
je proti srsti nechat se sezrat CEZem zajima me proto klidova spotreba
AV recieveru a dnesnich slusnejsich zesilovacu v cenove hladine kolem
10 - 15 k Kc?
Poradite?

Dekuji
WS?

P.S. Pokud se nechci nechat sezrat stereem v A ci AA tride, po cem se
poohlednout, aby to hralo a pokud to je zticha tak melo minimalni sporebu?