ads7861 zkusenosti?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Červenec 5 19:51:11 CEST 2008

> No dobre, tak som asi tresol sprostost. IMHO, akokolvek, ten
> obvod ma diferencialne vstupy, aj ked zapojene ako
> "nediferencialne", a pre spravnu cinnost potrebuje rovnaku
> impedanciu zdroja pre oba. Netvrdim, ze to je pricina chyby
> ktoru popisuju.

Jak tak nad to pozeram, tak primitivnym citanim a sedliackym rozumom sme to
pomaly opravili. (Aj ked nevedeckym pristupom a/ale mame z toho len dobry
pocit.)

> Je to len a len akysi brainstorming, o ktory
> predpokladam ze mali povodnym dotazom zaujem.

No primitivne vygumovanie mozgu mame za sebou. Skoda len ze sme sa uz
nedostali k vygumovaniu osobnosti. Ale pani doktori snad nie su uplny
amateri a nejako si poradia sami aj s tymto.

> Len tolko. Idem sa dalej spolocensky znemoznovat inde.

A.