ads7861 zkusenosti?

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Sobota Červenec 5 14:09:09 CEST 2008

Zdravim,

   myslim, ze tu este neaznelo, aky je realny stav na REFin/out
pinoch. Pozerali ste na to osc.? Ak vam klesa referencne napetie
nabijanim SH, tak prevod bude saturovany nizsie. Aspon podla DS
pisu, ze "the internal reference can typically source 2mA of
current load—capacitance should not exceed 100pF". Aj ked to asi
nebude ono, nakolko aj evaluation module to ma takto zapojene.

Slavo T.